Kaveln och skejtbårdåkning!

Idag hade vi kaveln med skolan, vilket är ett litet evenemang där alla klasser i skolan klär ut sig till olika saker och gör massa olika mer eller mindre fysiska grenar i stafett-style. Kan sammanfatta MP08s resultat såhär: Typ tre som var utklädda, sista plats, en vält kanot, en tappad stafettpinne och en diskvalificering. TUMMEN UPP!

Det mest värda med hela dagen var typ longboardfärden ner till alby i morse, så jävla sköna backar att cruisa! NICE! Efter kaveln drog jag hem till farsan och käkade sen stack jag iväg och skejtade med Tard och Niklas i skarpnäck, gick dock jävligt dålig och var sjukt hungrig så jag ringde farsan och frågade om han bjöd på grillat o det gjorde han! Jävligt gött var det och nu ska jag typ hem till mor min och... jag vet inte, sova kanske..?

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback