Fyfan vad jag älskar sommar och värme!

Idag har det fanimig varit riktig sommar! Så jävla gött!

Vaknade efter typ 4,5 timmes sömn och pallrade mig till skolan, sen fick vi reda på att vi slutade tidigare så jag hängde med hem till Matilde och chillade där ett tag och satt ute i solen, sen ringe Elina och gjorde mig skitarg när hon sa att vi skulle komplettera simning klockan tre. Så det var bara skynda sig hem till farsan och hämta badbrallor och dra iväg till simhallen. 20 längder och en livräddning senare kom jag hem till farsan igen och snyltade middag av min syster och hennes vänner. Sen drog vi och spelade basket och käkade glass vid krusboda skola och Tard kom dit, det var chill men var så jävla slut efter typ 10 minuters spel... Måste fan jobba på kondisen! Syrran o co drog efter ett tag så jag och Tard spelade 21an några gånger med psyche, jävligt kul måste jag säga. Sen drog Tard hem och jag hem till mig sen har jag bara suttit och degat. Nu är jag efterblivet trött och har ont nästan överallt... Trots det har det varit en jävligt värd dag!

Imorgon slutar jag kvart i sex, inte direkt vråltaggad... Måste förmodligen hem och plugga efteråt och det ska nog vara lika bra väder som det varit idag så det känns lite... skevt.

Nu ska jag fan sova!

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback