Bakischillnation!

Valborg gick till ungefär såhär: Jag, Tard och Gabbe åkte till Sunbyberg på fest hos en av Gabbes kompisar, vi hade ingen dricka, vilket sög, men det var rätt kul ändå! Jag fick tag på lite dricka ungefär en halvtimme innan vi drog, så på hemvägen var jag full och glad haha! Jaja bättre lycka nästa gång!


Vaknade imorse och var lite bakis och var sjukt cp i halsen, har hostat och grejat hela dagen... Suuug. Har varit med Tard typ hela dagen, vi har mest suttit hos honom och glott på Snurre Sprätt och spelat skate, bakischill med andra ord... Imorgon får vi se vad som händer, planen var att skejta men eftersom jag nu har blivit så jävla förkyld så vet jag inte hur det blir med det!
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback