Hungrig!

Sjukt hungrig jag är asså! Har typ inte ätit på hur länge som helst! Idag hade jag utvecklingssamtal, gick väl helt okej men nu har jag fått massa skit att göra... Drygt!

Annars har jag typ chillat med Tard hela dagen, fast han drog hem och käkade för typ en halvtimme sen. Nu sitter jag bara och väntar på mat! Ska bli så jävla gott med grillad fläskkarré, klyftpotatis och bea! ;D Naizz.
Ikväll ska jag chilla med Tard igen, får se om vi hittar på något, vore nice, känner inte för att sitta hemma direkt. Men har inga pengar så att dra på någon fest känns inte så kul när man inte har alkohol. Det är verkligen sjukt tråkigt att dra på fest när man inte har dricka, när alla är fulla förutom en själv, då stör man sig bara på alla fulla människor, men är man lite full själv är det bara kul. Känns fett fjortis att säga så men det är fan sant. Dock hajjar jag inte grejen med att supa sig redlös längre... Det är ju softare att bara chilla lite bira och bli lite rolig, blir man asfull mår man ju typ bara dåligt..?
Aja, får se vad som händer ikväll.
Fred och kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback