Blö segt...

Jamen trevlig valborg på er! Sitter hemma fortfarande men börjar om två minuter egentligen, känns inte som att jag hinner. Känns sjukt ovärt att åka till skolan idag egentligen. Först har jag svenska, som förmodligen är det mest värdelösa ämnet jag läser just nu, sen har jag ljud, och den lektionen kommer jag inte ha ett piss att göra på eftersom jag inte gjort någon intervju som jag kan klippa. Efter det kommer idrottslektionen, antingen har vi bip-test eller så har vi hjärt-lungräddning. Kul... Bip-testet känns inte så bra att vara med på eftersom jag är förkyld, och hjärt-lungräddning är ju bara allmänt astråkigt...

Vad som händer ikväll vet jag fortfarande inte, fett drygt. Hoppas fan att jag hittar något annars blir jag arg!
Jaja, nu ska jag väl kolla en buss och dra mig mot skolan...
Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback